Szanowni Państwo, od 1 lipca br. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, rozpoczyna obsługę rządowego programu „Dobry start” (tzw. 300+). Wnioski będzie można składać tylko drogą elektroniczną, przy wykorzystaniu następujących kanałów: na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS przez bankowość elektroniczną na portalu empatia.mpops.gov.pl. Wypłata świadczeń będzie następować wyłącznie na wskazane przez wnioskodawcę konto bankowe. Zależy nam na dotarciu z informacją do wszystkich beneficjentów świadczenia 300+, a zwłaszcza do tych, którzy do tej pory wnioski składali w formie papierowej, aby dobrze przygotowali się do wprowadzanych zmian. Zwracam się do Państwa z prośbą
o podjęcie współpracy w zakresie działań komunikacyjnych dotyczących zmian w realizacji programu „Dobry start”. Warto zaznaczyć, że Platforma Usług Elektronicznych służy do aktywowania bonu turystycznego jak i wysłania wniosku o „Dobry Start”.
Pozdrawiam z wyrazami szacunku Alicja Kochanowicz- Grabuś Koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji.
![](http://sp1niechobrz.pl/wp-content/uploads/2021/08/215332545_4177412472349718_102514020286038121_n-1024x838.png)